Dupa 10 ani

Anul acesta se implinesc 10 ani de cand stimabila Maimutzica aici de fata a terminat generala si dupa cum e datina am hotarat sa facem o reuniune ceva sa vedem care pe unde mai e, ce s-a ales de capul nostru si daca ne mai recunostem. Colegul nostru Gabi s-a ocupat de adunat lumea, i-a cautat pe facebook, hi5, twitter si numai el mai stie pe unde. Eu l-am ajutat cu reconstituirea catalogului, am memorie vizuala buna si imi aduceam aminte unde a stat fiecare in banca, mai putin numele, Iulia (Andreea) daca esti pe undeva si citesti, sa stii ca ti-am uitat numele de familie (tin sa precizez ca mi-a fost colega de banca 4 ani, so shame on me :D). Deci s-a chinuit saracul Gabi sa ne gaseasca si apoi ne-a convocat in scris si uite asa o parte din Promotia 1996-2000 Sc. Gen. X s-a reunit ieri pe o ploaie mocaneasca de toamna intr-un pub din oras.

Pe unii ii mai vazusem in liceu, pe altii in poze pe mess, face, dar au fost si colegi pe care nu i-am vazut de exact 10 ani de cand am terminat generala dar pe care i-am recunoscut, cu o singura exceptie, Silvia, care m-a indus in eroare cu schimbarea culorii parului si chiar ma intrebam cand a venit la noi la masa cine e si ce vrea ;)) M-am lamurit pana la urma, sa-ti traiasca micuta terorista Silvia si poate la reuniunea oficiala de la vara o aduci si pe ea.

Am stat si am povestit in mare ce nebunii am facut in generala si cum de fiecare data dirigu' ne scotea basma curata in consilii, am trecut in revista si ce ne-am facut toti cand am crescut mari, Eugen alias dom' profesor la universitate (mare ne-a fost mirarea, nu ca nu-l ducea capul dar era certat cu cartea ;)), Remus alias dom' doctor stomatolog, Alexa alias farmacista nostra de nadejde, Alexandra alias reprezentant fruntas la Oxford, and so on, nu o sa-i insir pe toti cu functiile din dotare pt ca nu le-am facut fisa postului si nici nu am colectat CV-uri, oricum fiecare a realizat cate ceva in ultimii 10 ani si eu personal sunt mandra de ei.

Mi-ar fi placut sa fim mai multi, dar noh ne-am raspandit prin lume/tara si a fost mai greu sa ne adunam dar poate la vara reusim sa fim mai multi si sa-l luam si pe dirig la intalnire pt ca desi ne omora cu matematica si Carbunaru si nu o sa uitam niciodata vorba lui "Ziceti test" ne-a fost simpatic.

Ralu P. va pupa pe toti, va multumeste celor care ati participat aseara la marea adunare generala si ii asteapta pe absentii motivati la urmatoarea intalnire din vara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu