Pata 2

Lunea trecuta va povesteam ca m-am apucat sa beau macar 2 l de apa pe zi si am promis ca o sa revin peste o saptamana sa va povestesc cum e daca m-am tinut de treaba sau daca minunea a luat sfarsit dupa 3 zile.

Constatari:

1) Minunea a durat mai mult de 3 zile dragii mei carcotasi :P

2) Primul litru merge cat de cat usor in cele 4 ore jum dimineata, mai greu e dupa ora 1 cand pana la 5 intra mai greu restul de 500 ml alocati. Din pacate nu pot sa beau inca 2 l la munca asa ca recuperez pana adorm si ajung cam pe la 2,5 l.

3) In we e we si la baut apa, nu am regim de cazarma, sunt pe loc repaus si nu mai contorizez picaturile, cel mai probabil nu trec de 1,5 l pentru ca e greu sa bei apa cand esti concentrat sa nu te omoare asmodienii (prietenii stiu ce zic) :P

4) Inca nu simt nimic special, desi a trecut o saptamana de cand ma hidratez cat de cat corespunzator, probabil efectele sunt pe dinauntru, astept sa vad ceva imbunatatiri si pe fatada, revin cu un post daca semnalez ceva semnificativ.

Cam atat, nu cred ca am sarit nimic, singur lucru care nu-mi place e ca nu mi-am format un reflex, inca beau fortat, poate cu timpul o sa-mi vina mai usor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu