Pata

Pe sistemul "Eu cand vreau sa fluier, fluier", "Mie cand mi se pune pata, mi se pune!".

De cand am probleme cu rinichii toata lumea imi repeta obsesiv "Bea apa, multa apa, minim 2 l pe zi", eu dau din cap afirmativ si mai presar 2 degete de sare pe mancare. Stiu ca e ca si cum mi-as planta singura rasaduri pt mormant, dar mie mi se pare imposibil sa bei atata apa asa fara sa-ti fie sete. Recunosc ca in crizele mele renale reusesc sa ma fortez si sa beau cantitati industriale de apa cu lamaie (nu ca sa slabesc, e ceva legat de lamai si PH, nu ma intrebati detalii, nu stiu, eu beau si beau pana explodez dar nu ma opresc - durerea este foarte convingatoare in aceast sens), in rest pot sa treaca si 9 ore fara ca inculpata aici de fata sa se apropie macar la 1m de dozatorul de Cumpana. DAR, vinerea trecuta mi s-a pus PATA si m-am hotarat sa manac sanatos si sa beau cei 2 l de apa pe zi, habar n-am ce m-a apucat, probabil ale "batranetii" valuri ;)) cert e ca de azi am un program bine stabilit: 250ml de apa/h * 8h la munca = 2 l. Pana la ora asta sunt in grafic, treaba merge, broastele din burta sunt in extaz, rinichii incep sa se increteasca asa cum se incretesc degetele cand stai prea mult in apa, organismul e total bulversat si probabil la stirile meteo de la televiziunile din burtica se anunta potop, celulele se baricadeaza in tesuturi, anticorpii fug si ei din calea apelor si se ascund prin cotloanele care uscate de seceta din ultimii ani nu au fost inca inundate.

Am insa o problema, nimeni nu crede ca o sa ma tina mai mult de 3 zile (ca orice minune), nu pot sa-i contrazic, lasam timpul sa treaca, apa sa curga si revin cu un post lunea viitoare sa va zic care sunt ultimele prognoze meteo de la mine din organism.

Pana in prezent singurele simptome pe care le resimt sunt lipsa poftei de mancare si dorinta mea din ce in ce mai arzatoare de a face plimbari dese pana la capatul coridorului ... :P

Legat de mancare m-a mai apucat o nebunie, dar despre ea maine cand incepe sa si hranesc broastele din burtica :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu