EPIC FAIL!!!

Va ziceam ieri ca mi s-a pus pata sa traiesc sanatos, adica sa beau tone de apa si sa selectez cu atentie meniul pentru stomacul meu. Pana in prezent treaba cu hidratarea merge bine, ieri am reusit sa beau 1.5 l la munca, stiu stiu targetul era de 2 l, dar pe la 2 juma nu suportam nici macar sa vad apa, d'apoi sa o mai si beau, am recuperat insa pana seara si am ajuns la fabuloasa cantitate de 2.5 l, record personal in cei aproape 25 de ani de existenta. Astazi, pana in prezent, am 1.2 l la bord si sper sa ma mentin in grafic, probabil tot cu 1.5 l pt ca se apropie amenintator ora 2 juma cand se inchide pravalia si gura mea va refuza sa se mai deschida chiar si pentru un strop de apa.

In ceea ce priveste mancarea, vineri
imi incropisem eu o reteta minunata (cel putin asa mi se parea atunci) pe care sa o pun in aplicare ca sa nu mai violentez saracul stomac cu porcarii "daunatoare".

Reteta:

- o salata maruntita (in realitate am pus 3 frunze - 2 le-am pescuit si le-am aruncat la gunoi dupa primele inghitituri)
- un ardei gras (am pus juma, am uitat bolul acasa si a trebuit sa fac intr-unul de supa, fff mic)
- o rosie (o rosie:P)
- 5 masline negre (ce o fi fost in capul meu nu stiu, groaznica alaturare)
- 10 cm de castravete (deja mi se face iar rau... :(()
- 10 cubulete branza FETA (o iubesc, fara ea cred ca acum eram la spital unde mi se faceau spalaturi stomacale)
- piper (de obicei o tona, acum fff putin pt ca dadeau ingredientele pe afara)

Cam asta e reteta "minune" (DE EVITAT!!!). Poate sunt eu vai de capul meu la gatit, e adevarat ca in afara de pireu, friptura, ca
rtofi parjiti, ochiuri si clatite n-am mai prestat si alte mancaruri mai sofisticate, dar cat de greu poate fi sa faci o salata???

M-am fortat si am mancat-o pe toata, cu greu trebuie sa recunosc, FFF greu, bleahhh tre sa inchei cu salata asta pt ca stomacul meu saracul NU BINE, o sa incerc in urmatoarele minute sa blochez amintirea asta undeva intr-un contlon al creierul meu care mai mult ca sigur a fost in vacanta vineri cand am pus la cale acest plan diabolic de ucidere a stomacului si a papilelor gustative.

In concluzie ORIBIL, ABSOLUT ORIBIL, nu vreau sa mai vad salata cel putin doua reincarnari de acum incolo, o sa revin la meniul meu "daunator" si o sa fac sport ca sa mai atenuam din efectele secundare ;).

P.S. Dupa "festin" am mancat in max 1 min un baton de Snickers si am baut apa, multa apa, gustul de salata inca persista, incercam cu Orbit.

P.S. 2 Ador mancarea care are gust, nici acum nu inteleg de ce m-am apucat sa manac plastic??? (dar parca pana si plasticul are gust mai bun decat salata asta).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu