Almost seven...

Stiu... e luni, a doua, sau a treia luni in care trebuia sa scriu poezia compusa de mine si colegele mele in liceu (am promis o sa ma tin de cuvant)... nu sariti, n-am precizat care luni, deci... (foaia mototolita si uzata, pe care e scrisa capodopera, zace in cutiuta si tot uit sa o iau cu mine - mi's batrana si ramolita :D.

Azi nu o sa vorbim nici de cutiute, nici de poezii, nici de aventuri din wekeend, nici ca a venit primavara (anotimpul meu preferat), nici despre cum "nu am chef azi...", practic nu o sa vorbim despre nimic concret cu intriga, punct culminant, deznodamant, o sa facem o statistica :D

Am vazut ca tot mai multa lume se lanseaza in blogosfera. Toti scriu in fiecare zi plini de entuziast posturi despre micile nimicuri din vietil lor (which is fun to read, don't get me wrong) par pusi pe treaba si nu rateaza nicio zi fie ea lucratoare sau de odihna si asa observandu-i si bucurandu-ma ca nu mi's singurica si nebuna pe lume, ma izbeste din drepta (de pe blog) trista statistica
la, la aproape sapte luni de cand am adus pe lume acest blog avem: 2009 (3 luni) -36 posturi; 2010 (~4 luni) - 10 posturi. Dilema mea e daca asa o sa se intample si cu noii aparuti pe piata, o sa-si piarda din entuziasm, din elan si o sa ajunga sa scrie 3 posturi pe luna???

Problema la mine nu e ca am abandonat mica mea creatie, intru zilnic si as avea ce sa scriu dar mereu aman, ma iau cu altele si raman "nevorbita" (vorba veche din batrani/banc - imi scapa originea ei momentan) si ma intristez cand vad statistica de pe marginea paginii...




2 comentarii:

A 83 spunea...

:))) damn...don`t be laisy girl ...you still have a little till you will be really old:P

Ralu P spunea...

;)) doing my best :D

Trimiteți un comentariu