Tomna, frig, gripa...

Tomna, frig, gripa...

M-am trezit... era intuneric. M-am uitat la ceas... 6:55. Am scos nasul de sub plapuma... frig.

Am racit, sau incep sa racesc, cert e ca ma doare gatul, capul e varza si stranut incotinuu. Nu-mi place sa ma trezesc si sa fie intuneric. Nu-mi place sa ies de sub plapuma si sa fie frig. Nu-mi place ca vine toamna.

Dumbo e un nesuferit, acum doarme la caldurica si eu abia imi tin capul pe umeri. (Dumbo e colegu' meu de pat, in dreapta poza cu el.) Da sa-l lasam sa doarma, macar el, si sa ne varsam amarul legat de toamna si frig.

Am eu o problema cu toamna si cu frigul de toamna. Iarna nu ma deranjeaza asa tare ca e frig, e un frig mai simpatic. Frigul de toamna e uracios, iti intra in oase, iti strica buna dispozitie, aduce raceala, e pretutindeni. Frigul de iarna e frig adevarat, te imbraci cu o mie de haine cand iesi, in casa dai centrala la maxim, omoara microbii de gripa, stii cu cine ai de a face. In schimb frigul de toamna e parsiv, vine cand nu te astepti, te uiti pe geam soare, te imbraci subtire, iesi afara, peste o ora dardai. E un frig care nu te lasa sa te imbraci gros, dar daca te-ai imbracat subtire te prinde la cotitura si peste 2 zile iti tragi mucii pe sub plapuma si te rogi sa vina vineri ca sa nu trebuiasca sa mai mergi si la munca vai steaua ta de racit. In concluzie, URASC FRIGUL DE TOAMNA!

Toamna nu-mi place cum suna nici ca si cuvant. Oricum toata viata o sa o asociez cu scoala, a nu se intelege ca am ceva personal cu scoala, doar cred ca mare parte din ura colectiva impotriva acestei institutii e si faptul ca incepe toamna, cand e asa urat afara si ploua mai tot timpul si iti e somn dar trebuie sa fii atent la ce zice profa/profu ca altfel ajungi la "coada vacii" sau "cioban cu oile" (in functie de sex). Nu vad rostul acestui anotimp, daca altii pe glob supravietuiesc si fara toamna, noi de ce nu putem? Doua lucruri imi plac toamna (trebuie sa fie si niste exceptii de la regula): crizantemele si mustul. In rest e deprimant sa vezi in fiecare an cum mai moara inca o data visinul din gradina, cum Petty (maidaneza mea) lasa par peste tot pentru ca isi schimba garderoba la colectia toamna-iarna, cum dimineata toti merg la munca/scoala cu capul in pamant si tristi... Stiu ca toamna poate isi are rostul ei si daca nu-mi place sa ma mut unde nu e, dar stiu ca pe oricine a enervat macar o data in viata toamna. Daca e undeva pe internet si citeste (toamna zic), sa nu mai fie asa rea si lunga ca deprima oamenii si oamenii deprimati scriu post-uri deprimante.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu