Maimutzica prin cluburi

Revin azi cu a doua parte din aventurile Maimutzicai sefa prin Fagaras, episodul doi: "Maimutzica prin cluburi".

Cum spuneam ieri, dupa ce ne-am agitat micii si mustul/berea din stomac in masinute am plecat incet spre Fifth Avenue, un fel de club/bar/cafenea/etc. faimoas in Fagaras pentru scandaluri, reglari de conturi si mare distractie, insa in seara cu pricina, adica sambata, era liniste, 2 oameni pe la mese si in rest pustiu. Am intrat, ne-am asezat si am studiat
cu atentie meniul, nu de alta dar urma sa faca cinste sarbatorita asa ca era momentul sa comandam tot ce ne poftea sufletelul fara sa avem intepaturi la inima la venirea notei de plata. Un pic mai tarziu s-a mai animat locatia insa nimic iesit din comun, poate doar o mireasa furata si momentul meu magic cand am reusit sa trimit pe orbita, in pahare, pe masa, pe Maimutzic resturi minuscule de floricele. Dupa momentul meu de maxima audienta ne-am hotarat sa plecam ca sa prindem loc la bowling, urmatorul punct de pe itinerariul nostru. Intre timp ni s-a facut foame si am gasit un Panini ca la mama lui acasa, din pacate eu lucram inca la micii de mai devreme si m-am multumit doar sa gust un pic de ici de colo. Trebuie sa mentionez insa ca Panini din Fagaras nu are nicio legatura cu Panini din Brasov, chiar daca era confectionat intr-un fel de chiosc/maghernita gustul era mult superior variantei de pe meleagurile mele natale. Incet, incet, ca sa ne pice bine dumicatele, am ajuns la "clubul" unde erau pistele de bowling. Dupa o scurta asteptare am luat amplasamentul in posesie si am inceput sa rostogolim bile pe pista. Inca de la inceput s-a putut observa ca daca esti de la Fagaras nu conteaza strategia, muschiul e baza. La categoria fete, Bucurestiul a dat dovada de stil si pricepere, insa nici provincia nu s-a lasat mai prejos si s-a clasat pe podium la fiecare joc, tin sa mentionez ca din cauza unui participant care a concurat la categoria hobby desi era clar de la profi, eu Maimutzica sefa nu am reusit sa ies pe primul loc dar promit sa-l faultez data viitoare ca sa stea pe tusa. In rest muzica buna primele doua jocuri, bautura, bautura si manele si femei de 7 stele ultimul joc. Cum am vazut ca se ingroasa gluma si nu mai sunt sperante de mai bine in ceea ce priveste fondul sonor, am abandonat si clubul numarul doi pentru a ne indrepta spre cireasa de pe tort, clubul in care aveam sa ne inghesuim si sa fie nebunie. Foamea si-a spus din nou cuvantul si ne-am oprit a doua oara la Panini pentru o alimentare. Am ajuns in sfarsit si in clubul al carui nume imi scapa momentan, ce-mi aduc aminte e ca am coborat intr-un beci, muzica era tare si cei 10 oameni se balanganeau de pe un picior pe altul sorbind alene din licorile bahice. Nici urma de aglomeratie, nebunie, pustiu ca dupa bombardament. Ne-am asezat totusi la o masa ca sa cheltuim banii de intrare insa dupa putin timp ne-a luat somnul si am luat-o spre pensiunea de trei margarete sa ne bagam la somn. O ultima oprire a fost in parcul central, unde am dat cu totii in mintea copiilor si ne-am cocotat pe invartitoare, tobogan, leagan, etc.

Aici punem punct celui de al doilea episod al trilogiei. Maine partea cu dormitul si drumul inapoi spre casa.

Poze tot aici.
In ultima poza, Maimutzica sefa in exercitiul functiunii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu