Banii!!! Unde-s banii?

Acum cateva zile am facut 3 luni de munca la actualul job. Am calculat, am numarat, exact 92 de zile. Daca ma uit inapoi, mi se pare ca a trecut foarte repede timpul, intrebarea e de ce atunci cand sunt la birou nu mai trece asa repede?

Sa vedem pe zile:

1. Luni - Din mosi stramosi toata lumea uraste profund ziua de luni. Psihologic e intr-adevar deprimant sa stii ca mai sunt 5 zile pana in weekend si cand abia te-ai obisnuit si tu cu ore mai multe de somn, cu programul de voie brusc suna alarma la telefon si s-a facut luni. Din proprie experienta ziua de luni mi se pare cea mai lunga si obositoare, indiferent daca am mult sau putin de lucru. Dar nu doar cei care presteaza munci sunt deprimati lunea, si scolarii, si prescolarii, toti au fete lungi luni dimineata. Am insa o nelamurire, oare pensionarii au ceva cu ziua de luni?

2. Marti - Ziua de marti e o zi de luni mai simpatica putin. Te trezesti dimineata,
constati ca ai supravietuit zilei de luni, vezi o licarire din luminita de la capatul tunelului la sfarsitul caruia e weekendul dar stii ca mai ai de luptat cu psihicul tau inca 4 zile.

3. Miercuri - Miercuri din punctul meu de vedere e ziua in care din pesimist si deprimat te transformi in optimist si plin de speranta. Dar miercuri mai spre seara asa, cand pleci de la munca, sa nu te astepti sa te ia fericirea chiar la 7:20 cand suna alarma.

4. Joi - Pe mine una ziua de joi ma face cu nervii, e ca zicala aia "nici cal nici magar", nu e nici vineri dar nu e nici inceput de saptamana ca sa tragi aer in piept si sa privesti inainte cu stoicism. Joia eu visez la ziua de vineri si ca si luni, orele trec obositor de greu.

5. Vineri - Gata, weekend, nu mai e cazul sa povestim de ziua de vineri. Greu e sa treci de ora 12 ca apoi deja nu-ti mai iese nimic, vezi numai limbile de la ceas in pozitia: limba mare ora 12 limba mica ora 5.


Acum ar trebui sa ma loveasca dintr-o parte o concluzie si sa-mi raspund la intrebarea din prolog, dar din pacate tot nu am elucidat misterul: cum se face ca daca te uiti inapoi timpul a trecut repede dar ziua de munca pare infinita? Pana sare cineva cu concluzia sa explic macar titlul postului atunci.

Desi parca e mai simplu si mai in ton cu dorintele tale sa stai si sa faci tot timpul ce-ti trece prin cap fara sa dai explicatii, munca are si ea rostu ei, BANII, bani de hainute, lucrusoare, distractie, etc. (etc. in functie de preferintele fiecaruia). Asa ca hai cu spor inainte ca e abia luni si nici zi de salar nu e inca :P

Uite un pupic sa va mai treaca din suparare ->





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu