De unde pana unde Maimutzica

M-am trezit, am muncit, acum merit si eu o pauza.

Poate va intrebati ce-i cu Maimutzica, de ce nu pisicutza, puiu, buburuza, etc., pai e simplu, cam de cand am inceput sa capat un aspect fizic deosebit de cel de bebe, familia si cunoscutii mi-au spus ca seman cu o maimutzica. Fixatia pentru acest animalut o am de la 4 ani cand la mare am facut o poza cu o maimutzica pe plaja. Poate intr-una din zile o sa reusesc sa scanez poza si sa o pun pe blog ca sa observati asemanarea. Anii au trecut, am mai crescut si eu, dar se pare ca tot cu o maimutzica seman deoarece acum sunt din nou strigata "Maimutzica", ce-i drept "Maimutza Pamantului" cel mai des. Nu pot sa zic ca-mi displace pentru ca sunt la fel de zvapaiata si ticnita ca animalutul in cauza. Deci cand a venit vremea sa aleg un nume pentru blog "O Maimutzica" mi s-a parut cel mai potrivit si cel mai relevant avand in vedere motivul pentru care m-am apucat de treaba.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu