Despre Maimutzica

Pentru ca vor exista la un moment dat si persoane care nu ma cunosc personal si nu stiu nimic despre Maimutzica sefa m-am gandit sa imi fac o scurta caracterizare ca sa stie omu' cu cine are de a face...

Nu sunt nici mare, nici mica, nici scunda, nici f inalta, moaca: monkey slyle :P, cum v-am povestit anterior (dar caracterizarea fizica e mai putin importanta, pt ca acesta nu e un blog de matrimoniale si nici nu cred ca daca spun ca am 90-60-90, sunt bruneta cu ochii verzi si defilez pentru VS o sa conteze in vreun fel).

Acum, ca in clasa a VIII-a la literatura:

Trasaturi morale :P

Hmmm... nu m-am gandit ca o sa fie asa greu sa vorbesc despre mine, trebuia sa rog un prieten sa ma ajute, dar daca nu m-a dus capul mai devreme sa-i dam inainte...

Ca orice maimutzica ce se respecta sunt agitata (n-am stare, tot timpul trebuie sa fac ceva, sa ma joc cu ceva, sa am o ocupatie), f copilaroasa (cum zic prietenii mei "ma maimutaresc"), alintata (imi place sa ma bag in sufletul oamenilor - si la propriu si la figurat), naiva (cred mult in oameni si asta nu e mereu bine), visatoare (ma trezesc f des visand cu ochii deschisi).

Mi-ar fi placut sa traiesc undeva pe la 1800-1900, pentru ca ma fascineaza tot ce tine de vechi, de traditii, de romantism. Cand eram mica imi doream sa fiu arheolog ca sa merg sa explorez castele si sa ma integrez pentru cateva clipe in atmosfera acelor vremuri.
Ar mai fi de zis, dar acum e timpul sa mai si muncim :D

Have a nice day!

P.S. Daca cei care ma cunosc cred ca am omis ceva important, pot sa lase un comment :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu