Ce Avatar urat

Am fost in weekend-ul trecut in capitala patriei la plimbare si m-am gandit ca daca tot ma aflu in buricul targului sa merg si eu la cinema, la mall, sa vad mult laudatul-controversatul-mega vandutul film Avatar. Daca va intrebati de ce nu puteam sa-l vad si acilisha in provincie, raspunsul e ca numa' la capitala au scule pentru vizionat 3D si in calitatea mea de maimutza curioasa am zis ca ce sa nu vad si io calitatzuri. Asa ca am mobilizat lumea sa cumpere bilete ca cica e bataie mare, trebuie rezervare, slujbe, etc. si m-am prezentat sambata la ora 5 la City Mall (sper sa nu gresesc, am minte scurta). Am intrat, ne-au dat niste ochelari ciudatii, ne-am asezat confortabil cu blidu' de floricele in fata si am inceput sa ne aberam referitor la cum o sa se vada faimosul 3D. Eu mai aveam putin si aplaudam ca la teatru cand eram mica mica ca sa inceapa filmul mai repede. Intr-un final apare un nene care lauda cinematograful, ca e nu stiu ce mare inventie cu un ecran pe care incap 7 elefanti in picioare, bla bla, avea omu' o poezie de recitat, bla bla in continuare pana cand citez "daca simtiti ca vi se face rau dati ochelarii jos si inchideti ochii un minut", va dati seama ca aici mi s-a rupt filmul, m-a apucat ameteala si mi-am dat seama ca inevitabil mie o se mi se faca rau.

Deci cum va ziceam a venit nenea, m-a speriat nenea, a plecat nenea, au dat drumul la film. Nici nu dadusera inca genericul si mie imi era rau, mi-am dat ochelarii jos, nu vedeam clar. Am zis ca e pe baza de autosugestie, toata lumea in jurul meu statea linistita cu ochii/ochelarii atintiti spre ecran numa io ca bezmetica ma foiam in stanga si-n drepta si ma plangeam ca mi-e rau. A inceput lumea sa rade de mine, ca doar din cauza mea venisera si io eram singura care nu puteam sa ma uit, am facut haz de necaz am inchis ochii un minut, da degeaba asa ca urmatoarea ora jumate mi-am petrecut-o intre intuneric si pelicula de proasta calitate vazuta fara ochelarii 3D. Pe scurt imaginea 3 D fara ochelari e o chestie care bate in albastru si se vede dublata.

Desi nu l-am vazut la calitatea sa exceptionala de 3D filmul nu m-a impresionat, ma asteptam sa ma dea pe spate, sa ma faca sa-mi reconsider existenta, sa vreau sa ma arunc de pe randul 3 pe randul 1, ceva macar. In mare mi s-a parut un film ca oricare altul, cu multe efecte speciale, o poveste usurica si un happy-end caracteristic filmelor americane. Acum sa nu credeti ca vroiam sa moara albastreii da ma asteptam la altceva.

In concluzie DACA AVETI RAU DE MISCARE NU MERGETI SA VIZIONATI UN FILM 3D o sa vi se faca fff rau si o sa regretati alegerea facuta.

Cat despre Avatar, daca sunteti pt make love not war si floricele colorate vizionati-l o sa ramaneti profund impresionati si miscati.

1 comentarii:

admin spunea...

eu am adormit ... de cateva ori ... in rest a fost fain filmu ...

adica daca il mai scurtau ... gen sa fie de 3 min ca in trailer ... era perfect ... si sigur nu adormeam ...

Trimiteți un comentariu