Mi-e lene...

Da!!! Recunosc!!! MI-E LENE si de lene ce imi e nu am mai scris, am intrat zilnic, nu ca ma asteptam sa ma intrebe cineva daca am murit, ca in afara de cei 20 de oameni care mai intra pe aici si care stiu sigur ca nu am murit ca mai vb cu ei IRL, altcineva nu cred ca ma bantuie, am intrat pentru ca MI-E LENE sa scriu in browser adresa blogurilor pe care le citesc si prefer sa dau un click si sa le iau de aici :D

Dar pentru ce-i care se intreaba ce mi-a venit sa scriu, raspunsul e "Nu stiu", probabil imi era LENE sa fac altceva.

De ce MI-E LENE??? Habar n-am, cred ca am intrat in anul lenii. Da s-ar putea sa nu fie totusi lene ci oboseala. As vrea sa dorm, sa dorm dimineata, sa dorm la pranz, sa dorm seara, sa dorm noaptea, si intre ele sa mai dorm un pic. Am o problema cu somnul lately, am impresia ca nu imi ajunge, ca cineva imi fura orele si ca in loc de 8-9 dorm 1-2.

Deci da, m-am elucidat MI-E LENE pentru ca MI-E SOMN!

Gata, nu ma duc sa ma culc dar va las...

Somn usor...

2 comentarii:

Marius spunea...

Stiu la ce te referi, si eu am ceva senzatii de lene provocata de oboseala de ceva vreme :)
Dar mai devreme sau mai tarziu trece.

Ralu P spunea...

Sper :D

Trimiteți un comentariu