Cel mai minunat mouse din univers

Pentru ca am fost foarte cumintica si ca sa dau bine click in Aion sa nu omor party-ul am primit cel mai dragut mouse ever. (Multumesc Maimutzicule!!!) Poza, mai jos. E mic, merge bine si e al meu si numai al meu. Urmeaza sa achizitionez eu mouse pad-ul din aceeasi colectie, bineinteles, voi posta poza tot aici.

In alta ordine de idei, aseara am jucat Aion pana cand mi se inchideau ochii de somn, daca nu aveam azi munca nici nu ma culcam, beam pepsi, cafea, orice numai sa nu adorm, imi place muuuuuult jocul. Tin insa sa mentionez ca trezirea a fost NU BINE, era o ceata de nu vedeai la 2 metri si frigggg, initial am crezut ca am pus gresit alarma la ceas pentru ca era intuneric tare in camera, din pacate ora era buna si a trebuit sa ma ridic de la caldurica si de langa Maimutzic si sa o sterg la munca. Da vine el weekend-ul, abia astept sa ma fac mare si sa fiu omul de baza al clanului. Pana atunci Maimutzica sefa bate mobi si face quest-uri sub indrumarea Maimutzicului sef.

P.S. Happy, happy little monkey! :D


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu